تبلیغات
آی ام جاوا - فرمان موفقیت در فروش
شنبه 17 بهمن 1394  08:11 ب.ظ

۱. اندیشه : فروش در ذهن شماست

طرز فکر شما که رویکرد فروش شما را شکل می‌دهد، بیشتر از هر بخش فرایند فروش تعیین کننده‌ی پیامد فروش است. چهارچوب ذهنی و طرز فکر دوست ها ه، متبسم، مشتاق، با اعتماد، مثبت، خوداتکا، مهربان و آماده بدون تشویش تمام در ذهن شماست که به جیب شما ختم می‌شود.


نت وب کو

فروشگاه اینترنتی,راه اندازی فروشگاه اینترنتی,فروشگاه ساز

اقطعا لا بارها با این اندیشه ات وارد مکالمات فروش شده‌اید که «این قرار ملاقات خوب نیست، این فروش اقطعا لا صورت نمی‌گیرد.» یا حالت برعکـس با فکر می‌کنید «او مشتری بالقوه‌ی بهتر است. آنان به کالای من نیاز دارند. کالای مرا رفیق دارند مرا هم رفیق دارند. در این حالت قطعا فروش روی می‌دهد.»

اندیشه در مورد ‌ی آنچه می‌خواهید، به خودباوری شما بستگی دارد و خودباوری شما بر مبنای آمادگی شماست. داشتن آمادگی کامل بر طبق خواسته‌های مشتریان نوعی اطمینان به ایجاد می‌کند.
اقدام:

پیش از قرار ملاقات بعدی خود بنویسید که چه چیز خوب ی روی می أهد، چه انتظاری دارید که پیامد مثبت وجود داشته باشد در انتها مکالمه بنویسید که چه کاری می‌توانستید برای خوبتر کردن آن انجام دهید.
۲. باور: یک سیسـتم اعتقادی سه بخشی ایجاد بکنید که نفوذناپذیر باشد

خودتان، محصول و شرکت فعال در آن را باور داشته باشید وگرنه فروش نخواهید کرد. سیستم اعتقادی شما تعیین کننده‌ی سرنوشت شماست؛ نه تنها در فرایند فروش، بلکه در حرفه شما.

اکثرا شنیده‌اید که نخستین چیزی که به فروش می‌رود، فروشنده است و این که مشتری شما را پیش از خدمت، محصول شرکـت شما می‌خرد. برای اینکه چنین مسئله‌ای روی دهد می بایست خودتان را باور داشته باشید. این خودباوری در شور هیجان عرضه، زمانی که در تلاش برای انتقال پیام خود، متعهد کردن مشتری و وادار کردن او جهت خرید از هستید، آشکار خواهد شد. این خودباوری در اشتیاق و اعتمادبه‌نفس شما نمایان خواهد شد.
اقدام:

۳ پرسش را با جهت چه بنویسید. چرا کمپانی م را باور دارم؟ برای چه محصول و خدماتم را باورد دارم؟ جهت چه خودم را باور دارم؟

برای اینکه در باورها تخصص پیدا بکنید ، هر بار که مشتری را ملاقات می‌کنید از او بپرسید که جهت چه شما، محصول و شرکـت شما را باور دارد و در ادامه بپرسید خریدش از شما چیست؟
۳. تعهد: یک رابطه یا تعهد شخصی را گسترش دهید یا اینکه گفتگوی فروش (خرید) را شروع نکنید

از اصل یادگیری پیشاپیش استفاده بکنید . مشتری بالقوه‌ای که به گفته های شما طرفدار می‌باشد را به چنگ آورید و بگذارید به شما وفادار باقی بماند.

با سوال کردن آنان را درگیر بکنید . تلاش بکنید در آنان تبسم ایجاد بکنید ، دوستی ایجاد بکنید تا حدودی ارتباط برقرار بکنید چنانچه همه‌ی این ها میسر است، رابطه ایجاد بکنید . مشتری از همان لحظه‌ای که وارد می‌شود فرایند فروش را شروع می‌کنید، در مورد شما قضاوت می‌کند. یک ضرب‌المثل قدیمی می‌گوید: « وقتی تمام امور مساوی ند، مردم رفیق دارند از دوست ها خرید کنند. ی تمام امور نامساوی ند، باز هم رفیق دارند از دوست ها خرید کنند».
در یک محیط آرام تعهد و ارتباط در بین افراد به صورت دوست ها ه برقرار می‌شود. شما نمی‌توانید معین بکنید که طرف دیگر چگونه دوست ها ه رفتار خواهد کرد، اما ۱۰۰ درصد روی خودتان کنترل دارید.

اقدام: در مورد آخرین فروش‌های فکر بکنید . بنویسید که چگونه آن فروش‌ها شروع شدند. دوست ها ه بودند؟ آیا زمان شروع جلسه ‌ی فروش، احساس راحتی داشتید؟ هر ارتباط تلفنی یا ارتباط فروش را با گفتکوی غیر رسمی اما معنی‌دار شروع کنید.
۴. کشف: مردم جهت نیازهای خرید می‌کنند، نه نیازهای شما

نخست نیازهای آنان را پیدا بکنید علت خرید مردم بسیار زیاد ارزشمند تر از «نحوه‌ی خرید آنان است». «آنچه قصد فروش دارید» را بر طبق خواسته های خرید مشتریان بشناسید، نه بر طبق نیازهای فروش خود. مردم می‌خواهند بدانند چگونه می‌توانند تولید کنند، سود ببرند موفق باشند. نه مشت حرف بی اهمیت در مورد ی شما.

بهترین بخش در مورد پیدا کردن «دلایل خرید» مشتریان شما این است که به طور کامل شما را از آنچه رقبایتان جهت فروش انجام می‌دهند، مفرق سازد.
۵. پرسش : پرسش ‌های غلط به پاسخ‌های غلط منتهی می‌گردند

سوال ‌ها قلب فروش به شمار می‌روند. پرسش ‌ها فرایند فروش را به فرایند خرید تبدیل می‌کنند.
پرسش ‌ها حقایق انگیزه‌های خرید را روشن می‌کنند.
پرسش ‌هایی را بپرسید که باعث شود مشتری بالقوه در مورد خودش فکر نماید پاسخی مطابق میل شما بگوید. پرسش های شما بایستی هوشمندانه مفرق از پرسش ‌های رقبا باشد، زیرا شما (به طرز ناخوشایندی) با رقبایتان قیاس خواهید شد بدتر از همه، مشتریان بالقوه شما خسته و بی‌انگیزه‌تر خواهند شد.
اقدام:

در مکالمه فروش بعدی خود ۱۰ پرسش بزرگ داشته باشید، اطلاعات در مورد مشتری بدست آورید ایده‌های ارزشمند ی را که مشتریان می‌توانند از آن‌ها سود ببرند، کسب بکنید .

اگر این کارها را بکنید، سوال ‌هایتان را بپرسید، گفتگوی ارزشمند ایجاد بکنید و آنان را درگیر بکنید ، در انتها «سفارش» مال شما خواهد بود.

مهارت در سوال کردن را زمانی خوب بررسی بکنید که مشتری بالقوه می‌گوید « پرسش خیلی عالی بود، قبلا هیچ‌کس این را از من نپرسیده بود».
۶. پذیرش: وقتی فروشی صورت نمی‌گیرد، ببینید قصور از طرف چه فردی بوده است

چنانچه مشتریان شما را به خاطر قیمت نپذیرفته اند، این تقصیر از طرف چه کسی است، تگر تلفن شما را جواب نمی‌دهند، تقصیر کیست؟ اگر تصمیم گرفته‌اند از رقیب بخرند، تقصیر کیست؟ شما.
خود را سرزنش نکنید، مسؤلیت آن را بپذیرید از آن درس بگیرید. به جای سرزنش کردن، برای چه فکر کردن را امتحان نمی‌کنید؟ و بعد از اندیشه ، نوشتن را؟ در مورد کاری فکر بکنید که می‌توانستید جهت چیزی یا فردی که آن را سرزنش می‌کنید انجام دهید. قادر به پیشگیری از آن بودید؟ می‌توانید دفعه بعد، نتیجه‌ای مفرق ایجاد بکنید ؟
۷. سود: برای ایجاد رابطه بفروشید، نه جهت کمیسیون

برای یاری به مشتریان خود بفروشید. به آنان کمک کنید تا بسازند، پیروز شوند، تولید کنند و سود ببرند؛ بدین ترتیب شما فروش خواهید کرد. کسب درآمد هم شما را به مشتریان وفاداری می رساند که شما را به افراد دیگر ترجیح داده‌اند حاضرند به شما تاییدیه هایی به خاطر ارزش خوبتر بدهند.

اگر مشتریانی وفادار، ارتباطات ی بهتر و مسیری کامل داشته باشید، فروش‌ها می‌توانند قابل پیش‌بینی باشند. اما چنانچه مسیر شما خالی یا ناقص باشد و تنها یا دو مشتری بهتر در انتها دوره‌ی فروش داشته باشید «قصد شما انجام گرفتن فروش باشد». تضادی بین نیازهای شما و نیازهای مشتریان ایجاد می‌گردد. اگر مشتریان شما را به عنوان « نیازمند به آن» مشاهده کنند، کمی عقب نشینی می‌کنند. حس ریاکاری چیزی است که از سوءاستفاده دلهره سرچشم ه می‌گیرد.
اقدام:

به ارقام خود نگاه بکنید ببینید جهت تولید به چه چیزی نیاز دارید. حال برگردید و ۱۰ فروش آخر را بازبینی بکنید .
۸. اثبات: یک تاییدیه از صدها محصول فروش ارزشمند تر است

این تاییدیه یک مدرک واقعی از آنچه شما هستید و آنچه انجام می‌دهید، می‌باشد. تاییدیه‌ها می‌توانند یک میلیون بار خوبتر از بهترین فروشندگان جهان بر ایرادها غلبه کنند.؛ به جهت تاییدیه‌های صوتی و فیلـم یی

تاییدیه‌های شواهدی هستند که نشان می‌دهند شما همان فردی که می‌گویید هستید یا نه؛ و این که محصول خدمات شما به همان شکلی که می‌گویید عمل می‌کند یا نه. تاییدیه های عکس ی حابین فروش هستند و چنانچه به درستی مصرف شوند، نوعی سلاح فروش انبوه به شمار می‌روند.
اقدام:

یک دوربین فیلم جالب تهیه بکنید (ممکن است از قبل یکی داشته باشید)، به ۵ نفر از بهترین مشتریان زنگ بزنید بگویید رفیق دارید آنان را ملاقات بکنید . در طول ملاقات، از آنان بخواهید جهت چند دقیقه در مورد ‌ی دلیل این که شما را انتخاب کرده ‌اند یا جهت چه محصول خدمات شما را تنخاب کرده اند حرف کنند.


  • آخرین ویرایش:-
نظرات()   
   
What makes you grow taller during puberty?
سه شنبه 17 مرداد 1396 02:28 ب.ظ
We are a group of volunteers and opening a new scheme in our community.
Your website offered us with valuable info to
work on. You have done an impressive job and our entire community will
be thankful to you.
What makes you grow taller during puberty?
یکشنبه 15 مرداد 1396 04:15 ب.ظ
I'm not sure where you're getting your information, but great topic.

I needs to spend some time learning much more or understanding more.
Thanks for magnificent info I was looking for this information for my mission.
How do you get rid of Achilles tendonitis?
سه شنبه 10 مرداد 1396 02:30 ق.ظ
I believe that is one of the most vital information for me.
And i'm happy reading your article. But want to statement on some common issues, The web site
taste is great, the articles is in reality nice : D. Just right activity,
cheers
adriarosebrook.blogas.lt
پنجشنبه 21 اردیبهشت 1396 12:58 ق.ظ
Right here is the perfect website for anyone who really wants to understand this topic.
You realize so much its almost tough to argue with you (not that I
personally would want to?HaHa). You definitely put a fresh spin on a
topic which has been discussed for many years. Great stuff,
just great!
BHW
چهارشنبه 6 اردیبهشت 1396 07:23 ب.ظ
Magnificent beat ! I would like to apprentice
while you amend your web site, how could
i subscribe for a blog web site? The account helped me a acceptable deal.
I had been tiny bit acquainted of this your broadcast provided bright clear idea
BHW
جمعه 1 اردیبهشت 1396 06:58 ب.ظ
If you wish for to increase your familiarity simply keep visiting this web site and be updated with the
hottest gossip posted here.
manicure
چهارشنبه 23 فروردین 1396 10:37 ق.ظ
hi!,I love your writing very so much! proportion we
keep up a correspondence more about your article on AOL?
I require an expert in this space to unravel my problem. Maybe that
is you! Taking a look ahead to peer you.
BHW
سه شنبه 22 فروردین 1396 08:59 ق.ظ
I just like the helpful information you provide in your articles.
I'll bookmark your blog and take a look at again here frequently.
I am moderately certain I will be told many new stuff proper right here!
Best of luck for the next!
manicure
سه شنبه 22 فروردین 1396 06:35 ق.ظ
Hey! Someone in my Facebook group shared this site with us
so I came to look it over. I'm definitely loving the information. I'm
bookmarking and will be tweeting this to my followers! Exceptional blog and
great style and design.
manicure
چهارشنبه 16 فروردین 1396 09:53 ق.ظ
Does your site have a contact page? I'm having problems locating it but, I'd like to send you an e-mail.
I've got some suggestions for your blog you might be interested in hearing.
Either way, great blog and I look forward to seeing it expand over
time.
manicure
دوشنبه 14 فروردین 1396 10:38 ب.ظ
Quality articles or reviews is the key to be a focus for
the people to pay a quick visit the site, that's what this website is providing.
BHW
یکشنبه 13 فروردین 1396 08:09 ب.ظ
It's actually a nice and useful piece of information.
I am satisfied that you just shared this helpful info with us.
Please keep us informed like this. Thanks for sharing.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر